Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Nya bokstäver!

Publicerad 2011-07-07 22:36:31 i Allmänt,

I morse körde jag upp för mitt BE-kort och klarade det!

Dessutom fick jag massor med beröm av både körläraren och provledaren. Provledaren jag hade är dessutom chef över hela förarprovsenheten så det värmde lite extra. Han tyckte min uppkörning var den bästa han hade sett på länge!

Är gaaanska stolt över mig själv!!!


Har skämt bort mig hela dagen, först med smörgåstårta och vanlig tårta. Sen med ridpass på Skunk och det ingick även att passera genom koflocken uppsuttet. Gick som en dans! Kvällen bjöd på milkshake, jordgubbar och nu ska jag sätta mig och beställa hem nya sporrar och sporremmar som en present till mig själv ;)


(Skönt att få en anledning till att okynnes-shoppa ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela