Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Ridsugen?

Publicerad 2011-07-27 22:12:05 i Skunky,

Njaaa kan jag inte direkt påstå..

Och det känns inget vidare, det är ju nu man ska vilja spendera så mkt tid man bara kan på hästryggen?! När det är varm och gott, man slipper bylta på sig en massa kläder och frysa och rida i evigt mörker. Jaja det tar sig nog.. Tids nog kommer den väl tillbaka!

Har promenerat ett par smårundor i skogen, mest för att Enya inte ska gå för många dagar utan sadel på ryggen. Sommarvila har ingen dött av!


Planerar ev. in en liten tävling med Bizzy Spunk, hemmaklubben ska ha tävling den 28 aug och där ska det vara E-klasser med. Där krävs ingen licens så jag kan starta Skunk! Först var tanken Enya men jag tror jag ger det ett par månader till, vi har ju all tid i världen på oss :) Skunkan däremot ska få komma ut och träna nerverna med publink, musik och massa hästar. Tänkte rida Trail, Reining och Western Riding samt ev. Trail in hand. Beror lite på hur väl förberedda vi känner oss. Ska iaf bli kul att få komma ut och iaf rida en tävling med mina nya kläder, chaps, blanket och swarowski-tränset ;)

Skulle tränat för Peter på lördag men vi fick flytta träningen till nästa fredag ist. Same, same typ.. Får tränat innan både kosseclinic och tävling och det var det viktigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela