Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Avslut på veckan

Publicerad 2011-10-23 22:36:12 i Allmänt,

Eftersom jag väntade 4h på ET:n så beslöt vi att skjuta på det. Så tyvärr blev det inget gjort =/ Blir vid ett senare tillfälle!


Ikväll mys-red jag.. Skunk såklart! Blir att jag väljer henne, rida Enya kräver så mkt mer tankeverksamhet och jag måste ha en plan. Skunk kan jag "bara rida", jag sitter upp och bara rider. Det förändras, för ett år sen var det tvärtom :)

Red upp på toppen på vår åker, skrittade i snirklar upp och hon fick jobba både framåt och bakåt uppför backen. Gjorde ett par riktigt schyssta vändningar och stop->back.

Sen stod vi där.. På toppen.. Vi två mot hela världen.. Och allt var tyst, lite fågelkvitter men inte en levande själ i sikte... Och solen gick ner över trädtopparna..

Kommentarer

Postat av: Christina Nord

Publicerad 2011-10-24 20:30:08

Livskvalitet vännen<3!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela