Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Eurohorse!

Publicerad 2012-02-26 17:38:57 i Allmänt,

Igår var jag och mamma på Eurohorse, blev som vanligt en del shopping. Iår lite mer än vanligt!!


Ruskigt snygga sporremmar med turkosa swarowski och en berry concho med regnbågsfärgade swarowski. Ska bara spara ihop till de där snygga sporrarna jag vill ha också!!



Enya fick ett nytt showträns, helt okej kvalitet för det facila priset av 565.-!!!! =D I munnen har hon ett Bob Avila bett som jag också köpte. Curben är också ny och är likadan som tränset. Jädrar var snygga vi kommer vara på tävlingen i mars!! Dock så blir det utan detta bettet, hon ska få tävla på sitt snaffle istället.



Whopsie fick ett nytt täcke, Horseware's föltäcke som satt som en smäck på henne. Riktigt skönt att ha hittat ett täcke som är smalt nog i bogen!



Och det bästa av allt...
Vi köpte ett nytt släp!!!!! =D


Blev ett nytt Böckmann, samma modell som på bilden fast lite annorlunda utformat. Fick med både westernsadelkammaren och aluminiumgolv och dessutom schysst mässpris och ett bra inbytespris på mitt gamla.

Så om en månad ska jag hämta mitt nya Böckmann Duo C Western! Känns riktigt lyxigt med något nytt och fräscht!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela