Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Nervös är bara förnamnet!

Publicerad 2012-03-24 21:44:23 i Enya,

I morgon är det tävlingsdebut uppsuttet för mig och Enya.

Jag är nervös som bara den, vilket jag inte brukar vara. Kanske ett gott tecken?! Får hoppas det iaf :)


Mamma hjälpte mig att putsa sadeln innan idag, storrengöring, insmörjning och sen gick mamma på silvret med tandborste. Den blev riktigt fin! Alla grejer är packade och det blev Teal-filten. Tror det blir supersnyggt på henne också! 


Och nu på kvällen tvättade jag hästen och lackade hovarna. Sen blev det promenad för att torka, var riktig spökdimma ute. Tur vi hade sällskap på vägen av Kutte ;) Enya var turboladdad och dansade fram bredvid mig. Hoppas den energin är borta tills i morgon!! Har hellre en lat häst än en überpigg.. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela