Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Sussi-träning på MRK

Publicerad 2012-03-06 23:11:15 i Enya,

Skrev ett långt inlägg om dagens träning men allt försvann och jag orkar inte skriva om..

Vi GALOPPERAR!!!!!!!!! =D Äntligen, Äntligen, Äntligen!!

Hyfsad träning, Enya gick så otroligt, dundermegasuper BRA!! Hon är perfekt liten häst, lätt att ta med sig, lätt att lära (lite på gott och ont;)) Stimmar inte för nya miljöer.. Hon har verkligen ett hjärta av GULD!!

Lite trist dock att vi var lite många på lektionen, man får så lite tid med tränaren att jag kunde nog lika gärna ridit själv. Och jag gillar verkligen Sussi-träningarna!! Men idag fick jag ca 15 min träningstid och resten red jag själv, kostnad 170.- vilket fick mig att komma ihåg varför jag så gärna betalar lite till och får ut mer tid med fokus på mig och min häst. Nyttigt med många hästar runt omkring dock och vi fick till riktigt bra trail-träning, nått gott iaf =)






Hon är väldigt rädd för grinden.. Väldigt!! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela