Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Ko-clinic!

Publicerad 2012-05-18 17:51:06 i Skunky,



En liten kort film från helgens kosse-clinic för Robert!
Detta var sista kossan på hela helgen så både häst, matte och kossa var lite trötta.


Stooooor förändring mot sist, vi har gjort riktiga framsteg och det känns otroligt gött. Nu kan äntligen det roliga börja!! =D

Fick bra kossor hela helgen och det kändes så skönt att rädslan hade gett med sig. Istället för att åka runt på hästen så började jag rida och vips satt jag på en helt annan häst, hon sög tag i kossan och började jobba mer självständigt. Och sista dagen blev jag lurad..

Hade bestämt sen innan att jag inte ville jobba med en flock kor inne, fine sa Robert och jag fick in en ko. Jobbade med den och sen skulle Robert sätta hjorden till de andra och tyckte att jag kunde stanna kvar och titta. Stå i en hörna och bara vara där med korna i andra änden på ridhuset. Meeeeen.. Efter en stund hade han lurat fram mig så då flyttade vi runt på den där lilla flocken. Hade ALDRIG trott att jag skulle sitta där, nästan exakt 1år efter olyckan och ha inne en flock med djur. Aldrig, aldrig, aldrig!! Men jag gjorde det! Och jag är förbaskat stolt över mig själv =D




Och.. Skunk är verkligen inte till salu längre!! ;)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-05-20 17:16:16

Fattar du hur stolt jag e på dej ;-) <3 vilka framsteg!!!

Ärligt talat trodde jag aldrig att du skulle våga sitta upp efter vurpan ni gjorde. Men så fick du nått jävlar annamma i dej ä gör detta me bravur!!!!!

Fy fan va duktig du e!!!!

Å vilka fantastiska framsteg ni gjort ihop!!!!

Jag e så stolt att tårarna bara rinner när jag ser er jobba ;-)

BRA jobbat Lisa!!!!!

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela