Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Puss & pannkaka

Publicerad 2012-05-02 21:06:33 i Skunky,


Men hon var i alla fall helt klart snyggaste hästen på hela tävlingen, hon var så blank och musklad och superfin!

Bild från Reining D, där vi placerade oss på 3e plats. Väldigt näjd med henne här och var väldigt förvånad över vår placering då jag trodde vi hade kommit sist.

Till WR & Allsvenske Reining blev hon tyvärr stressad och det slog lite över. Var väldigt besviken när jag gick ut från första klassen som var WR och ledsen på mig själv öfr att jag ställer för höga krav på henne när hon uppenbarligen inte trivs på en tävlingsplats. Sen repade vi till oss till Reiningen och gick in och red en bra runda med 3e placeringen. Kändes betydligt bättre till sista Reiningrundan och där var en hel del grejer som gick bättre än första svängen men jag glömde av att rida och åkte med mest vilket resulterade i fel galopp vid två tillfällen. Riktigt surt när hon i stort sett aldrig tar fel galopp annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela