Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Tappad..

Publicerad 2012-05-02 21:38:04 i Allmänt,

Har helt tappat sugen..

Vem tog min motivation och glädje? Är såå nöjd med att pyssla och mysa i hagen men jag har inte ens haft lust till ta ta ut någon av dem och markträna, än mindre rida.

Var iväg till Pilla på träningsträff i söndags, mamma red Enya och jag gick med runt och pratade. Mina fina vän Liz Fella bor hos Pilla nu och står på vila för att försöka få henne frisk. Hoppas hoppas det går! Gillar verkligen Liz och jag protesterade inte direkt när Pilla frågade om jag ville ta ut och markträna lite när jag ändå bara gick runt och tittade. Kul att träna med någon annan häst fast ändå en man känner!


Men konstigt nog var jag ganska nöjd så, hade liksom inte ens lust att sitta upp och "rätta till" Enya fast jag såg små grejer jag skulle behöva ta tag i. Men mamma skötte sig himlans bra och redde ut på lite pigg Enya och hästar runt omkring. Skönt att bara vara chaufför! På söndag ska Sass i alla fall med upp men jag tänkte försöka rida bara lite kravlöst och glida runt. Kanske prova Pillas utetrail-bana och hoppas på att där är vatten i vattengraven!


Om ca 1½ vecka är det ialla fall kosseclinic och den ser jag fram emot. Hade först tänkt ta med Enya men har vänt om och Skunk får åka ändå. Det är då hon är som lyckligast och det vill jag inte ta ifrån henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela