Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Hemligheter och överraskning!

Publicerad 2012-09-26 22:30:56 i Allmänt,

Mor och far har varit iväg på semester, under tiden har jag hållt på med ett litet hemligt projekt. Operation Ombyggnad av sadelkammare!!  
 
Fick hjälp av Henric i veckan att skruva upp hängare och hyllor, ikväll skruvade han upp brädor så jag kunde skruva upp sista krokarna.
 
Har blivit ett par sena kvällar men nu är det äntligen färdigt!
I morgon ska mamma få se det, hon har inte en aning om att jag har gjort detta. Hoppas hon blir glad!
Bild tagen rakt in från dörren. Innan var där en garberob till vänster om fönstret och hyllor till höger. Vanligtvis så står inte avfuktaren mitt på golvet dock!
 
 
Högra sidan har istället för tom vägg med 2 sadelhängare på blivit en hel vägg med hyllor och massor av förvaring.
 
Vänstra sidan har istället för tom vägg med en garderob fått upp många krokar och alla tränsen/grimmor har fått en egen krok!
 
 

Kommentarer

Postat av: Emily

Publicerad 2013-01-12 23:32:18

Åh, vad jag önskar att jag kunde ta tag i min sadelkammare!! Det ser supersnyggt och prydligt ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela