Team LS

Om livet med tre härliga individer!

Enya hos tandläkaren

Publicerad 2013-03-19 22:04:59 i Enya,

Vintervilan får vara lite längre.. Vintern vill inte släppa sitt grepp och gör det stört omöjligt att hålla igång.
 
Vi pysslar och myser.. Och myser.. Och pysslar..
 
Enya fäller som en tok och varje gång man nuddar henne ramlar det hår. Det innebär att hon alltid är med mig, vart man än är så hittar man vita hästhår. Senast idag öppnade jag en burk yoggi på jobbet och hittade vita hår i den! Men det är ju ett säkert vårtecken! (Och jag är glad att jag köpte nytt täcke till henne så att jag slipper borsta fällhår från fleece iår igen!)
 
Enyisen var hos sin tandläkare Ylva Rubin igår. Lite stolt är jag allt, så skönt med en enkelt och lättlastad häst! Hon är en pärla min snöflinga <3 Lastade, körde, lastade av, in hos Ylva, undersökning, lastade och körde hem helt själv. Utan medhjälpare eller någon som åkte med.
 
Trött sessa som har fått lugnande och mössa på!
 
Hon fick fanclub direkt, Ylvas dotter med kompis tyckte att hon var den finaste häst de någonsin sett! =) Och Ylva har Enya charmat in sig hos redan sen innan. Dessutom fick jag beröm för det märktes så tydligt att hon litade på mig, det märktes att bandet mellan oss var starkt. Roligt att få höra sånt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela